Reklamace a vrácení zboží
Reklamační podmínky
společnosti FIRMADAT s.r.o., Havlíčkova 1280, 765 02 Otrokovice, IČ: 26939576
KONTAKTNÍ ÚDAJE:
Kontaktní adresa: Havlíčkova 1280, Otrokovice PSČ: 765 02
Email: info@vyprodej-klimatizaci.cz
www: www.vyprodej-klimatizaci.cz
Tyto reklamační podmínky jsou vypracovány v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele a v
souladu s Občanským zákoníkem. Vztahují se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční
době. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a dále na vady způsobené špatným užíváním,
neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání
zboží, zásahem vyšší moci. Reklamace se nevztahuje na zboží, které bylo již otevřeno. Reklamace se
přijímá na e-mailu: info@vyprodej-klimatizaci.cz. O každé reklamaci je třeba provést záznam
prostřednictvím zápisu do předtištěného formuláře reklamačního protokolu, jehož vzor Vám na
požádání zašleme e-mailem, poštou.
V případě oprávněné reklamace neseme veškeré náklady na dopravu reklamovaného zboží. K tomu je
však nutné zaslat také originál daňového dokladu o úhradě přepravného. Abychom mohli úhradu
přepravného zajistit, je nezbytné do reklamačního protokolu uvést číslo účtu, na který Vám má být
částka poukázána. Zboží, které reklamujete, prosím nezasílejte na dobírku. Reklamace takto zaslané
nebudou přijaty.
K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklad osvědčující nákup
reklamovaného zboží u prodávajícího, případně potvrzený záruční list. Reklamace včetně odstranění
vady musí být prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace nebo v delší lhůtě, na které se prodávající a kupující mohou dohodnout.
KUPUJÍCÍ MÁ NÁROK NA TYTO FORMY ODSTRANĚNÍ VAD:
a) dodání bezvadného zboží za zboží vadné
b) dodání chybějícího množství zboží
c) přiměřená sleva z kupní ceny
d) odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou
PODMÍNKY REKLAMACE:
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout po převzetí zboží od prodávajícího. Pokud
je zboží předáváno zasilatelskou službou, je kupující povinen ihned prohlédnout zásilku při jejím
převzetí.
NÁLEŽITOSTI REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU:
V tomto písemném vyrozumění musí být uveden název, sídlo a IČO kupujícího a dále číslo balíku, číslo
faktury, (popř. její kopie) kód a název zboží, množství a cena bez DPH. Dále je třeba uvést popis vady.
K tomuto vyrozumění o vadě se prodávající vyjádří do 3 pracovních dnů.
Bez těchto náležitostí není možné reklamaci vyřídit.